Příklady využití ATX / IVR:
- Předem připravené a namluvené texty – tzv. hlasový automat
- Zanechání vzkazu od zákazníka – reklamační linky
- Plasování, soutěže
- Propojení s živým operátorem – infolinky
- Call centra – zákaznická podpora
Hlasové, někdy také audiotexové služby a na ně navazující IVR (Interactive Voice Response) tedy interaktivní hlasové služby jsou dnes hojně využívány firmami různých velikostí pro různé účely. Vzhledem k tomu, že IVR lze provozovat na běžných číslech, tak i na číslech s jinou tarifikací (zdarma – čísla 800, místní poplatky čísla 840, zvýšená tarifikace – čísla 90x), mají široké spektrum uplatnění. Vyberte si, zda-li budete za příchozího zákazníka platit Vy, nebo on Vám. Společnost disponuje povolením Ministerstva financí k provozování soutěží a loterií prostřednictvím telefonu na základě zákona 202/90 Sb. a 150/2000/Sb. ve znění pozdějších předpisů. Proto Vám jako jedni z mála můžeme nabídnout i specifické služby jako například: loterie, znalostní soutěže, kvízy, zábavné pořady atd. V této oblasti spolupracuje trvale s hlavními masmédii v ČR. Díky tomu jsme největším provozovatelem v oblasti interaktivních i pasivních audiotexových služeb v ČR.
.